Kalendarz

Promienny Zamek

Podskakują razem dzieci
hop, hop, hop, hop.
Bo tu bawią się najlepiej

W poniedziałek 14 lipca rozpoczęliśmy kolejny tydzień wakacji wycieczką. Tym razem celem naszej podróży był Promienny Zamek w pobliskim Tarnowie. Każdy przedszkolak znalazł w tym centrum zabawy coś dla siebie. Była dmuchana zjeżdżalnia, kilkupoziomowy tor przeszkód z licznymi schodkami, ślepymi przejściami i przeszkodami, baseny z kulkami oraz wiele innych ciekawych atrakcji.  Po upływie czasu przeznaczonego na zabawę szczęśliwi i uśmiechnięci, wróciliśmy do naszego przedszkola, gdzie czekał na nas pyszny obiad.

Czytaj więcej: Promienny Zamek

„W sławnym mieście Pacanowie
tacy sprytni są kowale,
że umieją podkuć kozy,
by chodziły w pełnej chwale.”
Kornel Makuszyński

W  środę 9  lipca wybraliśmy się na wycieczkę do Pacanowa. Celem naszej podróży było zwiedzenie Europejskiego Centrum Bajek im. Koziołka Matołka. Po założeniu krasnoludkowych butków i czarodziejskiemu pomniejszeniu się do rozmiarów skrzatów, przystąpiliśmy do zwiedzania bajkowej krainy, gdzie czekały na nas liczne atrakcje. Rozpoznawaliśmy przedmioty pochodzące z różnych bajek, udaliśmy się w podróż zaczarowanym pociągiem (min. pod ziemię, w morskie głębiny, przestworza i kosmos). A gdy  bajkowi podróżnicy  poczuli się zmęczeni udali się do „Czarodziejskiego lasu” gdzie kwiaty do uszka opowiadały bajki. Była też okazja obejrzenia w sali kinowej filmu z przygodami Koziołka Matołka, a także zobaczenia co kryje się po drugiej stronie lustra. Po zwiedzeniu wystawy udaliśmy się do ogrodu, gdzie  mogliśmy troszkę pobiegać i pobawić się na placu zabaw. A jak bawiliśmy się zobaczcie sami.

Czytaj więcej: Wycieczka do Pacanowa

Pożegnamy przedszkole, pokłonimy się szkole,
nową drogą pójdziemy odważnie.
Rozkołyszą się drzewa, ptak radośnie zaśpiewa
i będziemy wyglądać poważniej.
W środę 25 czerwca siedmioro dzieci pięcioletnich z grupy III  uroczyście pożegnało przedszkole. Był to dzień szczególny - pełen przeżyć dla przedszkolaków, rodziców oraz nauczycielek. Przedszkolaki pięknie zaprezentowały się w programie artystycznym, którego szczególnym punktem był taniec Polonez. Niektórym, ze wzruszenia, łezka zakręciła się w oku. Dyrektor przedszkola podziękowała rodzicom za pracę na rzecz przedszkola i grupy. Na pamiątkę pobytu w przedszkolu dzieci otrzymały dyplomy ukończenia przedszkola oraz upominek w postaci książki. Naszym absolwentom życzymy udanych wakacji i powodzenia w szkole.

Czytaj więcej: Pożegnanie pięciolatków z grupy III

We wtorkowe przedpołudnie przedszkolaki wybrały się w odwiedziny do Pani Zosi,  gdzie czekały na nas liczne atrakcje. Dzieci mogły się wykazać w konkursach, zabawach ruchowych,  a gdy ktoś był zmęczony mógł odpocząć w specjalnie przygotowanym namiocie. Nie zabrakło też kiełbasek i innych przysmaków. Za tak miłe przedpołudnie bardzo dziękujemy Pani Zosi i jej rodzinie.

Czytaj więcej: Piesza wycieczka

Stowarzyszenie "Kropla Słońca" zaprasza na 3 dni bezpłatnych warsztatów. Będą zajęcia taneczne (taniec indyjski), warsztaty psychologiczne i rozwoju osobistego i piknik rodzinny z grami i zabawami dla dzieci oraz konsultacjami urodowymi (stylistka, kosmetyczki, fryzjerka) i zajęciami fitness dla mam.
Zapraszamy 4-6 lipca do ogrodu Muzeum Etnograficznego w Tarnowie (ul. Krakowska 10). Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowym programem.